diumenge, 29 de desembre del 2013

Competències de l'UNESCO i de la ISTE

Tots sou conscients que, actualment la nostra Societat es veu implicada en un entorn on la tecnologia i la informació efectua un paper molt rellevant, el qual s'ha fet present en els nostres dies, passant a formar part d'eines que perduren dia a dia.

Llavors, es evident que l'entorn dels alumnes o fills es troba influenciat per aquest boom de tecnologies. El nostre objectiu, educadors o futurs educadors, és educar als infants per tal de que puguin utilitzar les noves tecnologies com a eines que, ajuden al desenvolupament del seu aprenentatge.
Com diu aquesta imatge, "las tecnologías en manos de buenos profesores pueden ayudar a revolucionar la educación", aquestes ens poden aportar uns grans avantatges: ens apropa a persones de reu del món, tenim una amplia informació sobre el que ens interessa saber, ens proporciona la capacitat de poder relacionar-nos en el mateix moment amb persones, de compartir informació i comentar-la per poder assolir un concepte...


Però, aquestes eines, fent un mal ús d'elles, poden comportar una sèrie d'inconvenients, com:
compartir informació teva massa personal, perdre'ns en aquest mar tant ampli d'informació, quan cerquem un concepte,i no saber quin assolir perquè es diferencien molt un dels altres...
 Aquí és quan l'educador a de ser aquella guia que orienti en aquest camí.

Però, com ho podem fer? O que hem de fer?

La UNESCO i la ISTE van redactar una sèrie de competències que, el mestre ha d'assolir, relacionades amb les tecnologies i el seus usos:





Enllaços recomanats:
Fins aviat educadors!

Andrea López Cruz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada